Bestellen, betalen & verzenden

Verzenden

De pakketten worden verzonden door de best passende leverancier. Dit betekent een snelle en veilige levering, waarbij u uw pakket online kunt volgen via een track & trace code. Bij aflevering wordt altijd om een handtekening gevraagd. Wilt u uw pakket geleverd hebben op een ander adres? Dan kunt u dit invullen bij uw adres gegevens.

Niet thuis? wat nu?

Aangezien Veilige Vaart verschillende verzendmethodes gebruikt, kan het lastig zijn om te zeggen wat de bezorger doet als u niet thuis bent. Daarnaast ligt het ook aan het formaat van het pakket. Wat er gebeurd is dat de bezorger eerst kijkt of hij/zij het pakket kan afleveren bij de buren. Kan dit niet? Dan word het product weer meegenomen en word het de volgende dag nog een keer geprobeerd. Als u de zending vaker mist, dan heeft u de optie om aan te geven dat u het zelf wilt afhalen bij een drop off punt van uw gekozen verzendmethode 

Levertijd

Onze levertijd is 1 a 3 werkdagen na ontvangst van betaling indien de producten voorradig zijn. Mocht u de exacte levertijd willen weten voordat u besteld, dan kunt u gerust contact met ons opnemen per mail info@veiligevaart.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op +31 (0)10 234 12 12.

Onze vervoerders

Als het een Nederlandse bestelling betreft zullen wij uw pakket versturen via MyParcel. MyParcel werkt samen met PostNL. MyParcel zorgt voor de best passende en goedkoopste oplossing om uw pakket zo snel mogelijk aan uw deur te bezorgen!

Als het om een Belgische bestelling gaat, versturen wij het pakket tevens met MyParcel. MyParcel zoekt de beste oplossing om uw pakketje zo snel mogelijk aan uw deur te bezorgen. Dit kan verschillen tussen PostNL of DPD. 

Verzendkosten

Bij bestellingen onder de €25,- zijn de verzendkosten voor de klant, boven de €25,- betaald Veilige Vaart de verzendkosten. Voor zendingen naar het buitenland kunt u met ons contact opnemen per mail info@kadematic.nl of u kunt ons telefonisch bereiken op +31 (0)10 234 12 12.

Betalen
Wij bieden verschillende manieren van betalen aan.
Namelijk via:

    • IDEAL
    • Creditcard
    • Bancontant/Mr. Cash (Belgie)
    • Sofort banking (Duitsland)

KLARNA

De Afterpay van MOLLIE genaamd KLARNA is een methode waarmee u achteraf kan betalen. Wat dit inhoud is dat u niet direct voor uw product hoeft te betalen, maar na 14 dagen na het ontvangen van het product.

Bestellen en betalen

Bestellen en betalen gaat als volgt. Als u op het gewenste product en klikt dan vervolgens op ‘aan winkelmandje toevoegen’. Vervolgens kunt u kiezen voor verder winkelen of betalen. U klikt op uw winkelmandje om vervolgens naar de door u gekozen producten te gaan. In dit scherm kunt u eventueel een kortingscode invoeren, zo niet, dan kunt u op ‘ Doorgaan naar betalen ‘ klikken. Er verschijnt nu een pagina met nog een snel overzicht van uw bestelling en uw betaling mogelijkheden (Hierboven genoemd). Tevens moet u op dit scherm een aantal persoonlijke gegevens invoeren voor het verzenden van uw bestelling. Als u klikt op nu betalen, dan word u doorgeleid naar het door u gekozen betalingsmiddel. 

Prijzen

De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en diensten zijn inclusief BTW en handelings- en verzendkosten, belastingen of andere heffingen, tenzij anders word vermeld of schriftelijk is overeengekomen.